sâmbătă, 26 septembrie 2009

Cometa


Venind, parcă, în întâmpinarea dorinţelor mamei sale, Bebukanul s-a apucat serios de pictură. Aseară, abstracţiuni cromatice, în descendenţa lui Klee sau a lui Kandinsky, au început să se adune, precum nouri lungi pe şesuri, între copertele blocului de desen. Întrebată ce reprezintă lunga dungă maronie din mijlocul paginii şi temându-se de ce e mai rău, genitorii au fost uimiţi de răspuns: "Cometă". Îmi permit să v-o prezint pe BB urmărind dansuri astrale dintre cele mai stranii.

4 comentarii:

  1. Viitorul suna bine! Pictor astral scrie pe domnisoara! :)))
    Si deja de la varsta asta picteaza abstract!!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cosmin, sa vedem ce se va alege. Si Abu, am spune, era un artist precoce: la cinci ani, picta deja ca acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cunosc si eu semnele acestei precocitati: desenez la fel de bine ca la cativa anisori, de mi-e si rusine cand ma pune cineva sa desenez ceva. Singura materie la care am avut de tras din rasputeri in frumoasa Scoala Generala Nr.23 a fost..."Desenul", unde dna Copacescu nu voia, in ruptul capului, sa conceapa ca cineva poate fi asa de retardat :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Abu n-a mai prins-o pe doamna în cauză, fiindcă, ajuns în gimnaziu, s-a mutat de acolo, însă mama a fost "her star pupil".

    RăspundețiȘtergere