miercuri, 11 noiembrie 2009

Who the f... is Alice?


Whoa! Ce întrebare ruşinoasă! Nu-l învinuiţi însă pe narator, care a preluat un simplu refren de la Smokie. Şi aceasta fiindcă acum, în era intertextualităţii vibrante, vecina Alice se confundă, până la indistincţie, cu victoriana Alice. Ultima străbate vizuini iepureşti, pentru a se confrunta cu personaje ce par desprinse din politica românească: Omida, Pălărierul Ţicnit, Regele de Cupă, Grifonul etc. În orice caz, aventurile ei sunt urmărite atent de BB, care, ieri, alerga prin casă, strigând pe un ton disperat: "Aşteaptă-mă, domnule Iepure, aşteaptă-mă, domnule Iepure". Precum se poate vedea din fotografie, Bebukanul l-a ajuns pe individul în cauză. Sper că nu mă veţi considera cârcotaş dacă adaug, în final, că interogaţia din titlu persistă...

2 comentarii:

  1. Si eu ma intreb de ani zile who the f*** is Alice. Am impresia ca tot n-am aflat. Eu cred ca, pana la urma, demersul bebukanic este cel adecvat, deoarece este foarte posibil ca Dl Iepure sa ne poata oferi unele indicii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate se pare, Alice se mai numeste Cooper si canta prostioare gen garage rock prin diverse show-uri cu animale...

    RăspundețiȘtergere