miercuri, 12 mai 2010

Im Westen nichts Neues


Una dintre cele mai grele bătălii de pe frontul de vest (să admitem, din raţiuni de geometrie a corespondenţelor, că dormitorul lui BB este orientat în această direcţie) se consumă la golirea băşicii udului, pentru a-l cita pe maestrul Rabelais. Concret, Bebukanul refuză să se aşeze pe oliţă înainte de culcare. Abu, în criză de idei şi într-o criză mai mare de timp, recurge la un argument cretin: "Kiki, dacă faci pipi, te culci cu mama, dacă nu, cu Abu". BB, mânată de impulsul devastator al încăpăţânării cu care zodia a înzestrat-o cu generozitate, alege a treia posibilitate: "Mă culc cu cărţile".

8 comentarii:

  1. Asta imi aduce aminte de fetita unei cunostinte de aici, care la un moment dat acumulase atat de multe jucarii incat nu le mai putea numi individual, ci doar colectiv, cu apelativul "everybody". Urmarea a fost ca la orice petrecere incepuse sa se laude invitatilor: "I sleep with everybody!" Copiii spun intr-adevar lucruri traznite. Dar, la urma urmei, de-asta ii si iubim, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare un exemplu de sinceritate admirabila; peste trei sute de ani, enuntul va fi decupat din context, iar moralistii de atunci (admitand ca-si va mai pierde cineva timpul cu asta) il vor utiliza pentru a demonstra colapsul eticii la inceputul mileniului al treilea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Kiki a anticipat si depasit chiar sfatul intelept al oricarui parinte: "Sa pui burta pe carte!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Eli, eu suspectez ca proverbul emana, precum un partid imputit odinioara si mai imputit acum, de la un pokerist obez care, vazand ca-i intra royala la popa si ca se da cip la masa, profita de anatomie si-si ascunde levata in spatele burdihanului.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...sau cartea in burta...O gresala a naturii (pentru cunoscatori, profesoara de istorie Nedel) indemna adesea: "Sa mancati cartea!"
    Din pacate, sau din fericire, ignoranta mea in materie de poker e cosmica.Ubi consistam...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Elena: cu Nedel nu am facut. Eu am facut cu Mester (Mihai), o figura in adevaratul sens al cuvantului. Un tip, care pe vremea comunista, injura in gura mare partidul, pe Nicu si Leana, manca seminte la ore si, atunci cand Universitatea avea meci, ne punea sa aducem la scoala aparatul de radio, isi arunca picioarele pe catedra si ascultam cu totii desfasurea partidei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ferice de tine, ai cateva traume in minus...

    RăspundețiȘtergere