sâmbătă, 22 octombrie 2011

Aşchia nu sare departe de trunchi


Cei care-l cunosc pe Abu din gimnaziu şi, încă mai pregnant, din liceu ştiu că omul nostru era un antitalent sportiv. Prin clasa a zecea, un nefericit profesor i-a arătat o capră peste care trebuia executat un salt şi un cal peste care trebuia efectuată o rostogolire, o mişcare în succesiunea celeilalte. Abu a dat metaliceşte din pleată, i-a arătat cadavrului didactic tâmpla şi a ieşit cu demnitate aulică din sala de gimnastică. Lasă că şi mama era o catastrofă similară: mişcările ei nu puteau fi înregistrate decât dacă observatorul îşi stabilea repere clare în spaţiu. Iată că destinului îi place să repete, ca un latinist prăfuit, situaţiile: priviţi cu cât sictir tratează Kiki exerciţiile de educaţie fizică de la grădiniţă.

2 comentarii:

  1. Abu a avut o reactie de om inteligent. La aceeasi sarituta inepta, pe care, cu o superba inconstienta m-am incumetat s-o execut, am aterizat pe capra pe ceea ce in popor se numeste "noada". Si aterizat am fost. Adica am ramas acolo, spre disperarea profesorului, care imi jura ca nu ma mai pune sa fac asta in veci si imi garanta ca o sa am media 10 la sport, indiferent daca vin (sau nu) la ore, numai sa ma ridic de acolo. Numai ca "noada" mea nu tinea cont de toti decarii din lume promisi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie scoase din programa toate orele daunatoare sanatatii: gimnastica, religia, pedagogia, atelierul etc.

    RăspundețiȘtergere